  • Data: 2007-02-16 19:25:30
    Temat: Re: WKU a przerwa w studiach
    Od: "Anax WRC" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "eLeM" <e...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:er4jaf$ndo$1@node1.news.atman.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam takie pytanko odnośnie tego co należy zrobić aby nie dostać "biletu",
    > sytuacja przedstawia się w następujący sposób:

    jak mnie sie w lutym uczelni pozbyla to dostalem wezwanie dosc szybko,
    poszedlem w garniturze i powiedzialem ze od wrzesnia zamierzam kontynuowac
    nauke. Mialem w lipcu- bo jakos tak byly egzaminy wstepne- przyniesc
    zaswiadczenie ze staram sie o studia/zostalem przyjety. Przynioslem,
    dostalem termin pazdziernikowy na przyniesienie zaswiadczenia ze jestem
    studentem. Przynioslem i jak na razie mam spokoj.

    co do zapisywania sie na jakakolwiek uczelnia to z tego co pamietam uczelnie
    niepanstwowe chronily zdjae sie do 22 roku zycia, potem juz tylko panstwowa-
    przynajmniej tak mi pani w WKU sytuacje przedstawila. Mysle ze ogolnie jest
    to kwestia dogadania sie w wku- o ile ludzie tam przystepni sa w Twoim
    rejonie
    pzdr
    Anax