  • Data: 2007-02-16 15:37:19
    Temat: WKU a przerwa w studiach
    Od: eLeM <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Mam takie pytanko odnośnie tego co należy zrobić aby nie dostać
    "biletu", sytuacja przedstawia się w następujący sposób:

    Obecnie jestem studentem jednak za miesiąc już nie będę tym samym nasze
    kochane wojsko może zaprosić mnie do siebie jednak ja planuje
    kontynuować naukę na studiach magisterskich, jednakże nigdzie nie
    zostane przyjęty gdyż nie ma naboru i muszę czekać do października. Czy
    muszę złożyć jakieś podanie o odroczke czy należy zrobić coś innego aby
    migąć się przed wojem przez pół roku :(

    Pozdrawiam,
    eLeM