  • Data: 2003-03-25 14:35:31
    Temat: Re: WKU a pielegniarki
    Od: "Przemyslaw Lipin" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ_TEGO]@interia.pl> schrieb im

    > I to jest piękne. Dzieki za radę - nie będę miala oporów aby przyjmowac
    > kazdą nawet najbardziej niedorzeczną sprawe - cash is cash:-)))

    Zrobisz jak zechcesz.

    > Pisząc o hamerykanizacji prawa odnosilam sie do postu Sandry, nie zaś
    > Twojego. Ty do tej zabawnej dyskusji wlaczyles sie pózniej.

    No ale podalas akurat opisywany przeze mnie przyklad. Zapewne nawet nie
    czytajac uzasadnienia takiego roszczenia.

    > Hmm, nie zauwazylam - jedyna podstawe prawna podal Kamil [chwala mu za
    to] -
    > i mówi ona jedynie o ograniczeniu skladu komisji wylacznie do lekarzy na
    > wniosek badanego, nie zas o płci owych lekarzy.

    Chodzilo mi o podstawe prawna w sprawie "kamieniarskiej". Moze warto
    najpierw ja przeczytac a dopiero pozniej sie wypowiadac na temat rzekomej
    "hamerykanizacji"?

    > Ale jak widzisz w tym wypadku nie ma takiej podstawy.

    Zgadza sie. Zastepujac sad przebadalo te w gruncie rzeczy idiotyczna sprawe
    kilka (-nascie?) osob.

    > Generalnie proponuje zakonczyc temat bo widze ze dyskusja jest jałowa i
    > zaczyna nudzic nawet mnie, a generalnie ciezko mnie zanudzic:-) Jesli masz
    > ochote na dalsze wynurzenia zapraszam na priw lub tez na gg 1119297:-))
    >
    > HaNkA

    Dzieki za zaproszenie, ale mam jeszcze do napisania pare rzeczy. Dyskusja
    juz od dawna jest jalowa, bo w zasadzie kazdy o czym innym.

    Pozdrawiam i zycze krytycznej wytrwalosci
    Przemek