eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[WKU] WKU a zadłużenie w ZUS, US, zadłużenie względem innych podmiotów gospodarczych i osób fizycznych. › Re: [WKU] WKU a zadłużenie w ZUS, US, zadłużenie względem innych podmiotów gospodarczych i osób fizycznych.
    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [WKU] WKU a zadłużenie w ZUS, US, zadłużenie względem innych
    podmiotów gospodarczych i osób fizycznych.
    Date: Thu, 06 Sep 2007 21:24:28 +0200

    Samotnik pisze:

    > Nieistotne. Może gdyby był wyłącznym opiekunem tego dziecka, a nie byłoby
    > innej osoby bliskiej, która mogłaby się nim zająć, to po orzeczeniu
    > wójta/burmistrza/prezydenta dostałby odroczenie z tego tytułu.

    Sugerujesz rozwód z oddaniem dziecka pod opiekę ojca ?

    Inaczej: Sądzisz, że to by temat załatwiło ?

    > Ile lat ma matka?

    No pełnoletnia ... z 5 dyszek będzie pewnikiem.

    > Nieistotne.
    > Nieistotne.

    A czy owa osoba fizyczna, względem której spłaca zobowiązanie,
    może się wku&*^&^%$ć na "WKU". Wszak WKU działa na szkodę
    dłużnika tej osoby fizycznej, nazwijmy ją "wierzycielem", A więc
    działa na szkodę dłużnika tego wierzyciela ... pomijając to, że
    działa na szkodę właśnie skarbu państwa.

    Inaczej: czy ta osoba fizyczna która pożyczyła kasę ściganemu
    przez WKU może pozwać WKU ???? Wszak to przez nich (WKU) dłużnik
    nie może spłacać swoich zobowiązań. Osoba fizczna, która mu
    pożyczyła kasę oceniała jego zdolność do spłaty na podstawie
    dobrze prosperującej DG ... a tu tai psikus.

    > Dwa wyjścia:
    > 1. iść do szkoły policealnej lub na studia

    I to daje 100 % gwarancję ?

    > 2. wyjechać z kraju, koniecznie ymeldowując się ze zgłoszeniem wyjazdu za
    > granicę.

    W grę nie wchodzi z powodu czynników wymienionych przeze mnie w
    punkach 4, 5, 6, 7 ...

    > P.S. http://wku.samotnia.eu.org/

    Luknę. Podziękował.
    --