  • Data: 2005-07-09 10:04:23
    Temat: Re: WKD/PKP - wymuszenie mandatu ?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Sebastian" <b...@W...gazeta.pl> napisał
    > Pod koniec czerwca otrzymałem zaś pocztą kolejny
    > mandat z wezwaniem do zapłaty ok.120 pln

    Może to było wezwanie do zapłaty tego pierwszego "mandatu" (opłaty
    dodatkowej), a im się coś w biurokracji pomyliło i zapomnieli, że już
    wyjaśniłeś.
    Jeśli otrzymałbyś nową opłatę, to chyba powinno być napisane za jaki
    przejazd ona została wystawiona.

    > on wystawiony. I tutaj mam pytanie do Was - czy czekać, aż kolej skieruje
    > sprawę do sądu ? -

    Odpisałeś, wyjaśniłeśi i już... Zbieraj dokumenty i tyle. Jak nie jechałeś
    drugi raz to nic Ci nie zrobią. W ostatecznej ostateczności dostaniesz
    nakaz, od którego złożysz odwołanie i pójdziesz na rozprawę, gdzie powiesz
    jak było i koniec. Ale kolej nie zakłada tak szybko spraw, zwłaszcza w
    wątpliwych przypadkach. Jak odpisujesz na korespondencje to dokładnie
    zaznaczaj na jakie pismo odpowiadasz i w jakiej sprawie, tak aby się im nie
    pomieszało...