  • Data: 2003-07-24 19:57:46
    Temat: Re: WAPARK i platne parkowanie
    Od: "Software Development" <s...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> wrote in message
    news:bfo41g$5f3$1@galaxy.uci.agh.edu.pl...

    > Użytkownik "Software Development[...]
    > szybe
    >
    > A maja na tojakis dowod ?
    >
    > Boguslaw

    Nie moga miec zadnego - bo bilet byl, w koncu z tamtad go wyjalem jak
    pojechalem z reklamacja.

    Tyle, ze nie uznali reklamacji bo jakas tam komisja stwierdzila, ze nie
    uiscilem oplaty zgodnie z regulaminem i basta.

    Krew czlowieka zalewa. Tylko patrzec, a zaraz sie okaze ze przez urzad
    skarbowy zaczna te kare ode mnie sciagac.

    Pozdrawiam,
    Michal