eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    Date: Mon, 1 Jun 2015 13:16:52 +0200

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" napisał w wiadomości
    Powitanko,

    >Czasy kiedy zarabialo sie szybko na byle czym minely tak mniej wiecej
    >w polowie lat '90. Niestety teraz trzeba wiecej popracowac, czesc
    >towaru poswiecic jako demo, by przyciagnac klientow. Inaczej nie
    >nalezy sie dziwic, ze biznes slabo idzie.

    Ale o jakim zarabianiu mowa - wyprowadzeniu firmy ze straty, czy
    osiagnieciu dodatniego bilansu miesiecznego ?

    Stawiasz towar, sprzedajesz, i juz powinien byc zysk ze sprzedazy.
    Owszem, moze byc kwestia wzrostu popularnosci i wielkosci sprzedazy,
    aby na pensje i wynajem starczylo, moze byc zwrot kosztow demo,
    wyposazenia, inwestycji itp ... to nie elektrownia, gdzie trzeba przez
    10 lat budowac aby zaczac przychody osiagac.

    >Tym bardziej swiadomie.
    >Mowisz, ze kupujesz w ciemno i potem sie okazuje, ze kupiles shit,
    >albo najlepsze co moze byc? Ja tam takie sprzety bardziej wybieram,
    >niz Zone;-)

    Staram sie nie w ciemno, ale tak na naprawde ... w ciemno to jest.
    O jakosci nie wiem nic - moge w marke uwierzyc. O funkcjonalnosci
    mozna wyczytac niewiele. itp.

    >Czasem nawet wiecej, ale jak masz sie dowiedziec, czy np. kamera ma
    >te funkcje, na ktorej Ci najbardziej zalezy? Dokladne parametry
    >zamiast marketingowego belkotu tez sa dla mnie istotne, a to mozna
    >znaleźć zwykle na koncu instrukcji.

    Parametry wazna rzecz i na koncu instrukcji bywaja, ale i tu potrafia
    klamac i naciagac.
    Rozdzielczosc interpolowana, glosniki 50W PMPO z zasilaczem 5W itp.

    A ja sie chce dowiedziec np czy moge zoom zmieniac w trakcie
    nagrywania.
    W kamerze funkcja podstawowa i chyba wszystkie maja, ale w aparacie z
    funkcja filmowania niekoniecznie. A w instrukcji moze bedzie napisane,
    a moze nie ... recenzje zazwyczaj na zamowienie, zlego slowa nie
    napisza, itd :-)

    J.