eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!feeder
    2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!news.highwin
    ds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 01 Jun 2015 09:41:15 +0200
    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.24) Gecko/20100228
    Thunderbird/2.0.0.24 Mnenhy/0.7.6.0
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    References: <5564da7a$0$27524$65785112@news.neostrada.pl> <mk2nj6$fg$3@dont-email.me>
    <mk2o9u$vg1$1@node1.news.atman.pl>
    <5565599a$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk44ou$bm5$1@node1.news.atman.pl>
    <55659d7d$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <5565be67$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    <5565c1fe$0$8375$65785112@news.neostrada.pl>
    <5566b7b5$0$2188$65785112@news.neostrada.pl>
    <g...@n...chmurka.net>
    In-Reply-To: <g...@n...chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 17
    Message-ID: <556c0c98$0$27508$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 79.187.17.90
    X-Trace: 1433144472 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27508 79.187.17.90:45576
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2061
    X-Received-Body-CRC: 1001947353
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748517
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2015-05-31 22:41, Gof pisze:
    > Tomasz Kaczanowski<kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> wrote:
    >
    >> ekspres do kawy - zobaczyłem w ulotce, ze ma dobra cenę, pojechałem do
    >> sklepu i zonk - tam 40% droższy, pytam obsługi - dowiaduję się, że jeśli
    >> zamówię z odbiorem w sklepie to zapłacę 40% taniej, jeśli chcę kupić od
    >> ręki, to będzie drożej
    >
    > Wyciagasz smartfona, zamawiasz online i odbierasz...
    >

    nie nie - oni to mieli inaczej - zamawiasz i czekasz 2 dni. Przy różnicy
    niewielkiej, bym kupił droższy, przy 40% różnicy w cenie poczekałem.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1