eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoW sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta? › Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak grają - czy to kpina z klienta?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neost
    rada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 30 May 2015 11:33:13 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: W sklepach nie mogę rozpakować słuchawek, żeby posłuchać jak
    grają - czy to kpina z klienta?
    In-Reply-To: <5565be67$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    Message-ID: <Pine.WNT.4.64.1505301125100.2888@quad>
    References: <5564da7a$0$27524$65785112@news.neostrada.pl> <mk2nj6$fg$3@dont-email.me>
    <mk2o9u$vg1$1@node1.news.atman.pl>
    <5565599a$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <mk44ou$bm5$1@node1.news.atman.pl>
    <55659d7d$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@g...mierzwiak.com>
    <5565be67$0$27521$65785112@news.neostrada.pl>
    X-X-Sender: moj@quad
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: TEXT/PLAIN; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8BIT
    User-Agent: Hamster/2.1.0.11
    Lines: 32
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.15.167.123
    X-Trace: 1432980485 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 8366 83.15.167.123:61449
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:748493
    [ ukryj nagłówki ]

    On Wed, 27 May 2015, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > W dniu 2015-05-27 14:13, januszek pisze:
    >>
    >> Zgodnie z tym za rozpakowanie i przetestowanie tez powinni pobierac
    >> oplate... ;)
    >
    > To wtedy u niego nie kupię. ani do sklepu nie wejdę by rozważyć zakup.

    No widzisz.
    A Marcina by taki model prawdopodobnie urządzał.
    Sądzę, że nie tylko (Jego).
    Może i sam bym raz czy drugi skorzystał.
    Sprawa byłaby rozwiązana elegancko i ku zadowoleniu wszystkich:
    klient mógłby sobie "kupić w sieci", ale pewnie by już na siłę tych
    "sieciowych" ofert mniej szukał, choćby mając na względzie kłopot
    z ewentualną reklamacją, a sklep jakby co miałby już z czego zacząć
    składać na bonus do sprzedaży "macanego" sprzętu, więc detaliczna
    cena początkowa mogłaby być bez kombinowania z narzutem który ma
    wystarczyć na owe opusty.
    A klienci tacy jak Ty dalej mogliby przecież iść do "sklepów
    z lepszą obsługą", nijak nie namawiam do ich zamykania ;)

    > Cóż, do sklepów z kiepską obsługą, choćby mieli najlepsze ceny nie chodzę.

    Zależy od definicji "kiepskości obsługi", bo z jednej strony wczoraj
    > pół godziny przebierałem w obudowach do pecetów (fakt że o porze
    dziury w sprzedaży, koło południa), z drugiej fakt że sklep każe
    "każdemu płacić za zachcianki" (czytaj: płatność kartą pozbawia
    drobnego "domyślnego opustu") uważam za... plus :>

    pzdr, Gotfryd

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1