  • Data: 2021-09-18 13:22:46
    Temat: Re: "W nocy wywieźli ich na Białoruś"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Faktycznie, te trzy miliony w ciągu 10 lat spowodują unicestwienie
    > całej Europy
    > https://www.populationof.net/pl/europe/
    >
    > Nie wspominając o tym, że prognoza na 2050 przewiduje spadek ludności
    > w Europie o ok. 35 mln...

    A ty obstawiasz że reszta mumii będzie *teraz* przyjmować uchodźców z UE
    rozdzielnika niż dotąd przyjmował PiS?

    Chcą *Niemcy* więcej imigrantów? Niech se do kurwy nędzy ustawią
    przedstawicielstwa na przejściach granicznych zewnętrznych granic UE
    do nadawania statusu uchodźcy *w Niemczech*. Jakoś nie obstawiam że
    PiS będzie robił (duże) problemy poza gwarancjami że to będzie
    już Niemiecki problem.

    Ja się mogę (z trudem) zgodzić że UE potrzebuje milionów imigrantów.
    Ni złamanego wuja nie zgodzę się że UE powinno ryzykować
    *kolejną niekontrolowaną* falę napływu (milionów) imigrantów.
    Chce UE milionów imigrantów? To niech to wystęka wprost zamiast
    załatwiać sprawę pod stołem z tchórzliwym wykrętem na podorędziu
    "my tego nie chcieliśmy".

    W przełożeniu na kwestie prawne: W praktyce niemal tylko UE może
    *wymusić* na RP3 bardziej liberalną interpretacje konwencji o
    uchodźcach (1951). Wiec warto oszacować jaki UE miałoby mieć
    w tym interes i jak "przekierunkowywać" polityczne uzasadnienia sensu
    takiego wymuszania.

    --
    A. Filip