  • Data: 2021-09-18 13:36:35
    Temat: Re: Shrek: wiem ale nie powiem (Kiedy Łukaszka przestanie przyjmować "zwroty"?)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Tak - terroryzm państwowy ze strony łukaszenki - chyba nie sądzisz, że
    > łukaszenka ich po prostu wpuści spowrotem?

    No to niech ich nie wpuści i da powód do np. "niemal zamknięcia" granic
    UE z Białorusią. Ja w ciemno obstawiam że na którymś (kolejnym) etapie
    eskalacji Łukaszka przestanie przyjmować imigrantów z powrotem,
    zobaczymy jak długo "zniesie konsekwencje".

    A jak chcesz inaczej: Putinowi "nie przeszkadza" że Łukaszka rwie się
    ostro pogrywać z UE bo to scenariusz w którym ma _znacznie_ większe szanse
    zyskać niż stracić. IMHO potrzeba UE idioty by dać się *łatwo* zapędzić
    Łukaszce za daleko.

    https://en.wikiquote.org/wiki/Ender%27s_Game

    --
    A. Filip