  • Data: 2009-11-06 06:51:27
    Temat: Re: W którym miejscu zaczyna się/kończysię dana miejscowość?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 5 Nov 2009 22:23:54 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

> [...]

    Jeśli chodzi o obowiązywanie ograniczenia prędkości na terenie zabudowanym,
    i z tego tytułu pytanie się odnosi gdzie się zaczyna a gdzie kończy
    miejscowość, to ma znaczenie ustawienia tabliczki D-42 lub D-43
    http://images.google.pl/images?gbv=2&hl=pl&safe=off&
    sa=1&q=D-42&btnG=Szukaj+obraz%C3%B3w&aq=f&oq=&start=
    0

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006