    Subject: Re: VECTRA napiszemy więcej! (c.d)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: mahe <m...@g...pl>
    Date: Mon, 28 Sep 2015 12:09:06 +0200

    W dniu 2015-09-25 o 17:58, Wiesiaczek pisze:
    > VECTRA - KORESPONDENCJA Z KLIENTEM
    > (autentyk, kolejność cytatów odwrócona dla łatwiejszego czytania)

    Popieram Wiesiaczka!

    Nie rozumiem dlaczego się go tak czepiacie. Moje doświadczenie z Vectrą
    jest podobne, nr konta zmienili już DRUGI raz w ciągu 3 lat i w obu
    przypadkach nie było żadnej informacji o zmianie numeru. Jak nie
    będziesz analizować każdej faktury, to nie zauważysz zmian. Czyli taka
    dogodność jak zlecenie stałe robi się kłopotliwa.

    Przecież dostając fakturę z innym nr konta, bez wcześniejszej WYRAŹNEJ
    informacji o zmianach powinno załączać czerwoną lampkę u każdego czy aby
    nie jest to jakaś próba podszycia się hakerów itp!

    Jak Orange mi zrobił ostatnio zmiany to potrafił solidnie poinformować
    swoich klientów, widać Vectra musi się jeszcze dużo nauczyć.

    --
    mahe