  • Data: 2003-02-01 20:51:05
    Temat: Re: VAT 7: 3 dni spoznienia = 200 zl
    Od: hADeSik <h...@h...sru> szukaj wiadomości tego autora

    ###----- w odpowiedzi na list od Robert Tomasik -----###
    > Prawda. Ale w Polsce rejestruje się skazania za przestępstwa, a nie
    > wykroczenia. Tak więc, choć będziesz karany sądownie, to rejestr karny
    > będziesz miał czysty.

    chwila moment - sytuacja z życia:
    straż miejska chciała mnie ukarać za to, że znalazła śmieci za siedzibą
    mojej firmy (nie moje - do stwierdzenia bardzo łatwe, ale nie w tym
    rzecz). nie przyjąłem mandatu, sprawa trafiła do kolegium, odroczenie,
    kolejna sprawa - dostałem karę grzywny.
    odwołałem się jak Bóg przykazał, ale skończyły się czasy egzystencji
    kolegiów ds. wykroczeń i sprawa trafiła do sądu.
    Sędzia przed sprawą (ok. 2 mies. przed przedawnieniem a trzeba było
    dodatkowych świadków, żeby cokolwiek rozstrzygnąć) poinformował mnie, że
    jak przegram to mi wpiszą do rejestru skazanych wzmiankę o wyroku - na
    to sobie nie mogłem pozwolić - musze być 'czysty' żeby prowadzić
    działalność - wycofałem odwołanie i zapłaciłem, chociaż na 99% bym wygrał.
    *czyli wpisują wykroczenia, czy nie?*

    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...