  • Data: 2009-12-15 19:13:53
    Temat: Re: Uzywanie prywatnego komputera w firmie
    Od: raviz <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeszcze jedna sprawa: wraz z komputerem bylby Windows w wersji BOX.
    Sprzet mozna sprzedac, uzyczyc natomiast z softem z reguly sprawa jest
    o wiele bardziej skomplikowana. Czy zasada uzywania prywatnego komputera
    odnosi sie rowniez do systemu (zaznaczam: wersja box, czyli nie zwiazana
    konkretnie z wylacznie tym komputerem)

    Wogole kwaestia oprogramowania mnie zadziwia. Wezmy chocby pod uwage
    program 3ds max Autodesku. Kosztuje 18000zl. Co mozna z nim zrobic?
    Kupic i pracowac. Co poza tym? NIC:

    -nie mozna go sprzedac. W szczegolnych wypadkach Autodesk moze sie
    laskawie zgodzic na odsprzedaz. Przegladajac fora wychodzi na to, ze
    rzadko ma to miejsce.

    -na dziendobry w umowie producent zastrzega sobie, ze nie ponosi
    odowiedzialnosci za wadliwe dzialanie programu.

    -nie mozna go rowniez pozyczyc, nawet bezplatnie

    Jeszcze jakas kwestia zwiazana z licencja mnie dobijala, teraz nie moge
    sobie przypomniec.
    Mam nadzieje, ze kiedys sprzedaz licencji bedzie bardziej przypominala
    sprzedaz konkretnego towaru, z ktorym moge zrobic co mi sie podoba.
    Czy ktokolwiek probowal do tej pory zrobic cos w tej sprawie?
    Nie wyobrazam sobie kupic samochod, ktorego nie moge sprzedac, pozyczyc
    itd...ehhh