  • Data: 2012-04-05 15:29:53
    Temat: Re: Uzywanie Torrentow - pytanie
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sonn napisał(a) :

    > Taaak? To spróbuj ściągnąć kopię swojego legalnego Windowsa - z tym
    > samym numerem seryjnym. Powodzenia
    > Ściągając innego Windowska z innym kluczem wchodzisz już w posiadanie
    > innego nielegalnego oprogramowania (jego kopii). kopię bezpieczeństwa
    > możesz zrobić _z twojego_ legalnego oprogramowania. Rozumiesz?

    Rozumiesz, że są też wersje Win inne od tych które opisałeś? Np. XP.
    Nie mówiąc o dziesiątkach innych programów.
    Jest chyba oczywistym, że program z zaszytym numerem seryjnym jest
    pojedynczą wersją, inną od programu kolegi.
    Zakładamy, że chcący ściągnąć program wie co robi, skoro przeczytał
    licencję. Jeśli nie przeczytał, to jego problem. Lub jego adwokata ;-)
    Podejmując inne działania od standardowej obsługi, powinniśmy mieć
    jako takie pojęcie o tym co robimy. Np. czy program ma wbudowany
    numer seryjny, czy nie ma. Jeśli nie mamy, zdajemy się na
    doświadczenie tych co mają. Muzyk nie będzie naprawiał sobie wtrysku
    silnika, w zasadzie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]