  • Data: 2009-02-12 22:12:43
    Temat: Re: Używana drukarka, reklamacja
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek 12 luty 2009 22:46
    (autor PlaMa
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gn25c6$atg$1@inews.gazeta.pl>):

    > krótka piłka: jeżeli kupowałeś jako osoba prywatna 9a nie na
    > działalność) o kogoś kto prowadzi działalność to gazem wysyłaj na
    > podstawie niezgodności towaru z umową (masz na to 2 miesiące od
    > powstania usterki).

    Już wysłałem. To co napisał, jest wynikiem tego, co dostał.

    Napisałem mu tak:
    ---------------------
    W nawiązaniu do korespondencji pocztą elektroniczną (załączam kopię),
    przesyłam drukarkę oraz 3 próbne wydruki dokonane z tego samego komputera.
    1.Wydruk na dobrej drukarce (ten sam model)
    2.Wydruk na dobrej drukarce, ale z przełożonym wałkiem i tonerem z kupionej
    u Was
    3.Wydruk na drukarce, którą kupiłem u Was
    Proszę o naprawę reklamacyjną. Proszę również o uregulowanie sprawy faktury,
    która była błędnie wystawiona na pomylone dane.
    ---------------------

    > Jeżeli jesteś zwykłym konsumentem kupującym od złowrogiego
    > przedsiębiorcy to nie ma rękojmi jest niezgodność towaru z umową
    > (wygooglaj sobie :) )

    Ale ja jestem niezwykłym konsumentem :D Mnie obowiązuje rękojmia. Pytanie
    tylko czy na rzeczy używane takoż.

    Tak, sprzedawca jest przedsiębiorcą, który wystawił fakturę VAT, choć na
    pomylone dane i niepełną kwotę (klasyka na Alledrogo, choć na szczęście
    coraz mniejsza).

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2