  • Data: 2009-02-13 00:27:27
    Temat: Re: Używana drukarka, reklamacja
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.02.2009 Tristan <n...@s...pl> napisał/a:
    > Ale ja jestem niezwykłym konsumentem :D Mnie obowiązuje rękojmia. Pytanie
    > tylko czy na rzeczy używane takoż.

    Tak, w zakresie takim jakim wady towaru są tu nietypowe czyli z bełkotu na
    nasze: nie możesz reklamować jakości druku porównując go do fabrycznie
    nowej (że nowa drukuje lepiej), ale powinna drukować tak, jak zwykle
    drukują tego typu drukarki przy podobnym stopniu zużycia.

    Poczytaj 560kc i okolice.

    > Tak, sprzedawca jest przedsiębiorcą, który wystawił fakturę VAT, choć na
    > pomylone dane i niepełną kwotę (klasyka na Alledrogo, choć na szczęście
    > coraz mniejsza).

    Nie wyłączył Ci gdzieś rękojmi na tej fakturze?

    --
    Marcin