  • Data: 2014-12-31 22:26:43
    Temat: Re: Użytek własny
    Od: A.L. <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:549a8a47$0$2151$65785112@news.neostrada.pl...

    >W Polsce, 600 lat temu wynaleziono drukarnie, potem drukowano książki i robią to do
    tej pory. Nikomu nie przyszło do głowy, żeby karać za pożyczenie książki, ale jakimś
    żydowskim cudem pożyczenie, czy "pobranie" filmu to już zbrodnia.
    >Niech się nauczą jak ciąć koszty, skurwysyny, a nie jak jebać ludzi z kasy.
    >M.

    Bo przy "pobraniu" ksiazka sie cudownie rozmnaza. Byla jedna, sa dwie.
    Jak sie komus pozycza, to jest ciagle ta sama ksiazka. Sztuk jeden

    A jak idzie o jebanie ludzi z kasy. Kiedys napisalem ksiazke,
    Profesjonalma. Miala powodzenie. Wydawnictwo odmowilo wznowiania
    motywujac to tym ze ksiazka jest udostepniona na internecie.

    Czuje sie wyjebany z kasy. Poczekamy az ciebie wyjebia. Wtedy zmienisz
    poglady

    A.L.