  • Data: 2015-01-01 18:58:21
    Temat: Re: U?ytek w?asny
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-01 o 18:24, A.L. pisze:

> [...]
    do tej pory. Nikomu nie przyszło do głowy, żeby karać za pożyczenie książki, ale
    jakimś żydowskim cudem pożyczenie, czy "pobranie" filmu to już zbrodnia.

    > Wypozyczalnie placi za to cudowne rozmnozenie. Placi tez producentom
    > dole od kazdego wypozyczenia

    Wiem. Ale nie mogę zrozumieć dlaczego wypożyczalnie filmów nie
    mogą funkcjonować na przepisach dotyczących wypożyczalnie książek ?
    poza oczywistą pazernością przemysłu filmowego.
    Za książkę do wypożyczalni nie trzeba płacić dodatkowego haraczu
    jak za film do wypożyczalni.