  • Data: 2015-01-01 18:49:46
    Temat: Re: U?ytek w?asny
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-01 o 18:24, A.L. pisze:
    > Wypozyczalnie placi za to cudowne rozmnozenie. Placi tez producentom
    > dole od kazdego wypozyczenia

    A każdy klient płaci już haracz za papier ksero, płyty CD, DVD, nagrywarki.
    Warto o tym pamiętać.

    Tak samo warto pamiętać o ogromnym bezpłatnym narzędziu jakie otrzymali
    "twórcy" za pomocą którego mogą na ogromną skalę i z szybkością światła
    informować innych potencjalnych klientów o swojej twórczości. - INTERNET

    Jak płacić to za wszystko. Za każdą reklamę której nie chciałem po
    złotówce. A co? na tyle wyceniam konsumowanie tego gu...a

    Tak wiem nie muszę konsumować. To i twórcy nie muszą tworzyć ;-)

    PS. A poważnie. Albo idziemy w zaparte i dalej stosujemy IXX wieczne
    prawo autorskie i próbujemy jakoś dopasować na siłę do obecnej
    technologii...
    Albo odpuszczamy sobie i koszty ścigania piratów przekazujemy "twórcom"

    Jest jeszcze pomysł na niewielki podatek kilkuzłotowy do faktury za
    internet. Ja chętnie bym zapłacił.