  • Data: 2014-12-26 03:14:18
    Temat: Re: Użytek własny
    Od: "Moonsky" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "mz" <l...@w...pl> wrote in message
    news:549a8a47$0$2151$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    > Widzę na chomiku masę książek o różnej tematyce. Wśród opisów widzę tekst,
    > że w Polsce można pobierać książki, filmy itd pobierać na własny użytek.
    > Tzn. przeczytać i później skasować. Nie wolno mi rozpowszechniać. Czy to
    > prawda ? Jeśli tak to jaka jest podstawa prawna ? Mogę pobrać sobie książkę
    > lub film przeczytać lub obejrzeć a później go skasować ?

    W Polsce, 600 lat temu wynaleziono drukarnie, potem drukowano książki i robią to do
    tej pory. Nikomu nie przyszło do głowy, żeby karać za pożyczenie książki, ale jakimś
    żydowskim cudem pożyczenie, czy "pobranie" filmu to już zbrodnia.
    Niech się nauczą jak ciąć koszty, skurwysyny, a nie jak jebać ludzi z kasy.
    M.