eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUżyczenie części mieszkania ne siedzibę firmy przez osobę z II grupy podatkowej › Re: Użyczenie części mieszkania ne sied=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP1BUOVZWRVl0T0Q5Q1AxQlVPVlpXUlZsMFQwUTVRMUF4UWxWUFY=?==?UTF-8?B?bHBYVWxac01GUXdVVFZSTVVGNVZtNVNhVkk9Pz09P1VURi04P0I/TW5jd1ZUSXg=?==?UTF-8?B?TUdKc1pIUk5XRTVzVmpCd1dsbFVTbXRoYkUwOVB6MDlQMVZVUmkwNF
  • Data: 2013-08-22 14:45:28
    Temat: Re: Użyczenie części mieszkania ne sied=?UTF-8?B?PT9VVEYtOD9CP1BUOVZWRVl0T0Q5Q1AxQlVPVlpXUlZsMFQwUTVRMUF4UWxWUFY=?==?UTF-8?B?bHBYVWxac01GUXdVVFZSTVVGNVZtNVNhVkk9Pz09P1VURi04P0I/TW5jd1ZUSXg=?==?UTF-8?B?TUdKc1pIUk5XRTVzVmpCd1dsbFVTbXRoYkUwOVB6MDlQMVZVUmkwNF
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-22 14:42, Deflegmator pisze:

    > Ależ jest. Zadłużenie dotyczy czynszu, a - z tego co się orientuję
    > - w przypadku użyczenia części mieszkania firma powinna

    Źle pamiętasz. Nie dotyczy to "firmy" tylko "pełnoletniego mieszkańca
    lokalu".

    > partycypować w kosztach utrzymania lokalu. No i tu widzę pole do
    > popisu dla komornika. Mogę się mylić oczywiście i dlatego pytam.

    Komornik nic się nie "popisuje", jak ma tytuł wykonawczy na Iksińskiego,
    to egzekwuje wyłącznie z Iksińskiego, to wierzyciel musiałby wytoczyć
    powództwo wobec pozostałych (oprócz najemców) dorosłych domowników.

    > To koleżanka. I musiałaby rozwód ze mną wziąć. ;D

    Jak ją wkopiesz na minę, to na pewno weźmie ;)

    --
    Liwiusz