    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Użycie mojej osoby w reklamie
    Date: Thu, 5 Feb 2009 10:13:33 +0100

    Olgierd wrote:

    > No to dokładnie, czy trzeba było się przypatrzeć?

    nie sądzisz że użycie takiego zdjęcia do reklamy jest jednak nadużyciem
    wizerunku, szczególnie jeśli można delikwenta rozpoznać (wiele osób go
    rozpoznało).

    szanujące sie firmy wynajmują do takich zdjęć kogoś z kim podpisują umowę
    (nawet własnego pracownika) i problem z głowy.

    W sumie ty jesteś prawnikiem ale mnie sie wydaje że Ziggy miałby szansę na
    odszkodowanie.