  • Data: 2010-07-17 12:39:01
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: "marecki" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:4c417384$1@news.home.net.pl...

    > Dlaczego mieliby nie wydać? Autostrada jest niewidzialna? Dane o
    Wiekszosc autostrad u nas to jest w planach. Wiec ciezko je zauwazyc :)
    Zreszta wydaje mi sie ze sa jakies normy w stosunku do budowy w poblizu
    autostrad (nie mniej niz XX metrow od autostrady)

    > powodziach są utajnione?
    Jak rozumiem bez problemu mozna znalesc dane o powodziach za ostatnie 200lat
    i kazdy czlowiek jest sobie w stanie przeanalizowac takie dane, tak?

    > Skąd urzędnik może wiedzieć, czy komuś to przeszkadza?

    > Za to pieklili by się, gdyby ich ktoś _powstrzymał_, że na ich
    > malowniczej, świeżo zakupionej działce nad rzeką jakiś palant-urzędas
    > nie pozwala się budować, skoro następna duża powódź może być i za 100
    > lat ;->
    No coz skoro sie powstrzymuje ludzi od budowania na ich malowniczej dzialce,
    bo:
    dzialka rolna, dzialka przeznaczona pod turystyke czy chuj wie co innego to
    dlaczego nie powstrzymuje sie od budowania na terenach zalewowych ?
    Konsekwencji brakuje. Albo sie powstrzymuje kiedy sa jakies sensowne powody,
    albo w ogole. Sensu pozwolen na budowe to nie widze...
    A koronnym argumentem za powstrzymywaniem przed budowaniem w terenach
    zalewowych jest argument taki, ze potem panstwo _MUSI_ wyplacac
    odszkodowania debilom ktorych zaleje.