  • Data: 2010-07-15 09:15:59
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Alek pisze:

    > Obowiązku czytania Dziennika Ustaw też nie ma, ale treści tam zawarte
    > obowiązują.

    Jakby ci to w miarę prosto wyjaśnić... Może tak: teren prywatny nie jest
    eksterytorialny i nadal obowiązuje na nim prawo kraju, w jakim się
    znajduje. W takiej np. Polsce tworzyć prawo mogą tylko pewne konkretne,
    wyznaczone instytucje (np. parlament) - i to też pod pewnymi
    ograniczeniami (np. dotyczącymi formy publikacji).

    I tak zapisy w dziennikach ustaw są prawem i obowiązują, a zapisy na
    tablicach na płocie stworzone przez właściciela płotu - nie są prawem.

    Jak skutecznie przeprowadzisz secesję, to będziesz mógł sobie tworzyć
    własne prawa (przypominam tylko, że secesja jest nielegalna ;) )

    > A ktoś tak twierdzi?

    Chcąc nie chcąc - ty. Nawet jeśli nie zdajesz sobie z tego sprawy.