    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uwaga groźny pies
    Date: Wed, 14 Jul 2010 20:10:57 +0200
    <i1ed2g$f6$10@inews.gazeta.pl> <i1edkf$93h$1@news.onet.pl>
    <i1edoi$f6$14@inews.gazeta.pl> <i1ee6h$ako$1@news.onet.pl>
    <i1eenu$f6$18@inews.gazeta.pl> <i1eevn$cno$1@news.onet.pl>
    <4c3ac271$1@news.home.net.pl> <i1egsn$hvj$1@news.onet.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1007121134130.2872@quad> <i1f8rb$qkl$1@news.onet.pl>
    <4c3b5477$1@news.home.net.pl> <i1hceb$su1$1@news.onet.pl>
    <i1hfo4$rpp$2@inews.gazeta.pl> <i1hgbp$9ig$1@news.onet.pl>
    <4c3c4950$0$2600$65785112@news.neostrada.pl> <i1hiav$f70$1@news.onet.pl>
    <i1hj29$hbb$1@news.onet.pl> <bm5f8edez33t.1gakqjfkdh1kv$.dlg@40tude.net>
    <i1ie81$idi$1@news.dialog.net.pl>
    <1opiv9cb1tip2$.h79r9lcm6snp.dlg@40tude.net>

    W wiadomości news:1opiv9cb1tip2$.h79r9lcm6snp.dlg@40tude.net Henry(k)
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> pisze:

    > Użyłem złego słowa - chodziło mi o tresurę. Ja naszego psa "nauczyłem" że
    > ma ziewać jak chce wyjść na spacer - i to ma być mądre? ;-)
    Ty zrobiłeś, oczywiście, głupotę. Ale jeśli on się nauczył i to robi to jest
    mądry.
    Pies jest bowiem mądry, nawet bardzo. Szybko się uczy, że jak zrobi co mu
    człowiek każe, to dostanie jeść i nie będzie musiał głodować albo polować.
    Można też nauczyć go inaczej - że jak nie zrobi to dostanie z glana, a jak
    zrobi, to może nie. To już u zwyrodnialców jednak.

    > Owszem - w miastach ludzie są dzikie i jakieś zastraszone - zamykają nawet
    > mieszkania idąc wynieść śmieci...
    Pewnie, to normalne działanie. Bo np. jak nie zamknie i ktoś im w tym czasie
    coś wyniesie, to ubezpieczenie nie zadziała.

    > Tak to robili u nas ruscy w 45. A goście podżerać nie musieli bo wiadomo
    > było że jak pora obiadu to i gościowi się coś dostanie *). Ale to były
    > czasy mojego dzieciństwa... potem się zmieniło... i pozostanę przy swoim
    > zdaniu że nie na lepsze...
    Ja szanuję twoje zdanie, choć go w jego radykalizmie nie podzielam.
    Ale uważaj - gadanie typu "za moich czasów" to objaw starości i zbliżającego
    się nieuchronnie końca... ;)))

    --
    Jotte