  • Data: 2010-07-12 06:39:04
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Alek wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > O nienormalnych też napisałem, nawet zostało w cytacie.
    > Może taki np. nie znać zasad ruchu i wskoczyć pod pędzący
    > samochód. I co, wina szofera bo debile też są chronione?

    wtargnięcie pod jadący samochód to zupełnie inna sprawa.
    Tak samo właściciel psa nie odpowie jak pies pogryzie kogoś kto nagle na
    niego wpadł.
    Złodziej skacząc przez płot może mieć pecha spadając na budę psa. I
    wówczas jesteś kryty.
    Za przejechanie nienormalnego w warunkach innych niż wtargnięcie jak
    najbardziej odpowiesz.