  • Data: 2010-07-12 06:23:42
    Temat: Re: Uwaga groźny pies
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał

    > Ostrzezenia nie funkcjonuja.
    > Jesli ogrodzenie bedzie do bani to niezaleznie od ostrzezen autor
    > wykopu pojdzie siedziec.

    Nie ma ogrodzenia budowy/wykopu którego nie da się sforsować.
    To nie Alcatraz. Ogrodzenie miejsca niebezpiecznego taśmą na
    palikach może być kwestionowane, ale normalny płot musi wystarczyć.
    Pokonanie takiej przeszkody wymaga celowego działania i jakiegoś
    wysiłku a to wystarczy do stwierdzenia, że chcącemu nie dzieje się
    krzywda.