  • Data: 2008-12-04 07:55:11
    Temat: Re: Utrzymanie syna z
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:gh699r$661$1@news.interia.pl...

    > a w czym ci przeszkadza chodznie dziecka po oknach. pilnuj tylko żeby nie
    > spadło.

    rozumiem ze jak bedziesz mial potrzebe fizjologiczna to dziecko zabierzesz
    ze soba do kibla, albo na ten czas uwiazesz go na krotkiej smyczy, bo jak
    inaczej sobie wyobrazasz upilnowanie go w tym czasie, jak ma akurat wene na
    wchodznie na stol, mojemu 19 miesiecznemu zajmuje to kilka sekund, spasc
    latwo, a przeciez jak tatus czy mamusia byli to sie udawalo i nic zlego sie
    nie dzialo

    > Dziecko chce naturalnie robić to samo co rodzice. Nie zabraniać.
    > Jak mu strzeli do głowy głupi pomysł, to nie zakazywać tylko skierować
    > uwagę na coś innego.

    mozxe masz takie cudowne dziecko, ktore sie nie upiera przy tym czego chce,
    ale nei wszystkie takie dzieci sa, sa takie ktore jak sie upra ze chca robic
    wlasnie TO, to mozesz sobie probowac do usranej smierci odwracac ich uwage,
    bez efektu i co wtedy, zakarzesz im sie bawic nozem, czy jednak pozwolisz?

    nadal nie odpowiedziales na moje pytanie,

    kazdy psycholog ci powie, ze dziecko musi wiedziec gdzie sa granice i ze sa
    rzeczy ktorych mu nie wolno, musi miec ramy swojgo wychowania, na ktorych
    buduje swoj swiat, jesli ich miec nie bedzie, to masz duze
    praawdopodobienstwo znalezc sie w sytuacji, w jakiej znalazla sie
    watkotworczyni