eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUtrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem? › Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
  • From: "Pawel" <asdfghjkl098765(malpa)gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <4...@n...home.net.pl> <my8qbrutf4p0$.1ubumyx1g9xq5.dlg@40tude.net>
    <c...@z...router>
    In-Reply-To: <c...@z...router>
    Subject: Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
    Date: Tue, 22 Jan 2008 18:25:58 +0430
    Lines: 19
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    X-Antivirus: avast! (VPS 080112-0, 2008-01-12), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    NNTP-Posting-Host: 212.165.192.246
    Message-ID: <4...@n...home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1201012552 212.165.192.246 (22 Jan 2008 15:35:52 +0100)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: pne.post
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.home.net
    .pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:512396
    [ ukryj nagłówki ]

    >> ile nie została wyłączona). Wprawdzie nie można reklamować tej samej
    >> usterki z gwarancji, a potem z tytułu niezgodności, ale sprzedawca nie
    >> musi
    >
    > Co tego zabrania?

    Hmm, a wiec mozna tak zrobic? Czyli nie zgadzam sie na naprawe poza
    gwarancja wg. ich cennika - i reklamuje to samo z tytulu rekojmi za
    produkt - a jesli sprzedawca nie zgadza sie na przyjecie reklamacji i
    naprawe lub wymiane towaru - to ide do sadu...no wlasnie jakiego? Normalny
    lokalny sad? Czy musze pocalowac pare klamek jak np. jakis rzecznik
    konsumenta czy cokolwiek?

    Nie odpuszcze im tego - bo to granda, komp za 4000 PLN psuje sie jak tandeta
    z bazaru a sprzedawca i producent (w tym przypadku jedna firma - Karen
    notebook) - umywa rece!

    Pozdr.P.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1