eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUtrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem? › Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
  • Data: 2008-01-22 15:33:26
    Temat: Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 22.01.2008 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał/a:
    > Warunkiem odpowiedzialności sprzedawcy jest to, aby został on
    > poinformowany o usterce w ciągu 2 miesięcy od chwili powstania wady.
    > Jeśli zatem gwarancję chcemy realizować u gwaranta, a nie u sprzedawcy,
    > a po nieskutecznej reklamacji z tytułu gwarancji chcemy dochodzić
    > roszczenia od sprzedawcy, to może się okazać, że 2-miesięczny termin już
    > minął.

    Plus to, że sprzedawca może podnieść sprawę zmian dokonanych w towarze na
    skutek naprawy gwarancyjnej za które to zmiany już siłą rzeczy nie
    odpowiada.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1