eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUtrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
  • Data: 2008-01-22 21:55:13
    Temat: Re: Utrata gwarancji "po zerwaniu naklejki/plomby" niezgodna z prawem?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 22.01.2008 Pawel <asdfghjkl098765> napisał/a:
    >> Jeśli natomiast gwarant=sprzedawca, to fakt reklamowania z tytułu
    >> gwarancji jest już poinformowaniem sprzedawcy o wadzie, więc w tym
    >> przypadku przeszkód kolejnej reklamacji z tytułu niezgodności z umową nie
    >> widzę.
    > Nie wiem dokladnie - czy to ten sam podmiot prawny, ale oddawalem do naprawy
    > gwarancyjnej w sklepie w ktorym kupilem towar - wiec chyba sie kwalifikuje?

    Po pierwsze, skoro na firmę, to przeczytaj Kodeks Cywilny (wyguglasz) w
    zakresie od art. 556 wzwyż. To sa inne przepisy.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1