eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dnoRe: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy drogowej - jakieś dno
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!not-f
    or-mail
    From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Uszkodzenie koła na dziurze, wymuszenie oświadczenia, brak pomocy
    drogowej - jakieś dno
    Date: Thu, 12 Dec 2013 23:37:57 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 38
    Message-ID: <l8delj$80o$1@mx1.internetia.pl>
    References: <l82ao4$h8j$1@mx1.internetia.pl> <l82h3l$6a3$6@node2.news.atman.pl>
    <l82olr$she$1@mx1.internetia.pl>
    <8...@p...pl.invalid>
    <l84bq1$3p0$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@p...pl.invalid>
    <l84cv9$5ee$1@node1.news.atman.pl>
    <7...@p...pl.invalid>
    <l84eqe$7hs$1@node1.news.atman.pl> <l85fhg$c70$1@node1.news.atman.pl>
    <l85g94$aj0$1@node2.news.atman.pl> <l85i23$jgq$1@mx1.internetia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1312120149350.2836@quad> <l8cviq$p33$1@mx1.internetia.pl>
    <Pine.WNT.4.64.1312122007550.3420@quad>
    NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1386888692 8216 83.238.168.227 (12 Dec 2013 22:51:32 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 12 Dec 2013 22:51:32 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1312122007550.3420@quad>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2514913 pl.soc.prawo:732671
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    >>
    >>> Jak piekarz Cię kojarzy w roli stałego klienta, a będzie miał pod
    >>> ręką potrzebną Ci informację, to Ci ją poda.
    >>
    >> Ale on żyje z chleba (oc) i z bułek (assistanse). Nie da mi bułki
    >> (assistance) dlatego, że mnie nie stać na chleb (oc). Może mi niczego nie
    >> dać (telefon).
    >
    > To prawda, że może.
    > Ale korzystniejsze wydaje się zaciąganie wędką z numerem telefonu
    > i tekstem "a assistance pan nie chce" na końcu, niż wysłanie na
    > drzewo.

    Taka jest twoja teoria. A teraz moja praktyka:
    1. spytałem policjanta, który mnie spisywał
    2. zapytałem na 112
    3. zapytałem telefonicznie tych co to okazali się z drugiego końca Polski i
    co to chcieli gotówkę
    4. zapytałem telefonicznie lokalnego mechanika, którego nie było na miejscu

    > Dlatego IMO byłoby sensowniej właśnie ubezpieczyciela pytać, niż
    > alarmowych.

    Gadasz o niczym.

    >
    >> Jest zresztą skrajnie głupie zawracać ludziom gitarę jak jest 112.
    >
    > Obawiam się że masz własną definicję funkcjonalności 112.
    > To NIE JEST telefon pomocowy "w drobnych sprawach dnia codziennego"
    > i już.

    To jest "drobna sprawa dnia codziennego" dla kogoś, kto z domu na niusy
    pisze. W szczerym polu zmienia się punkt widzenia.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1