  • Data: 2024-04-04 01:40:52
    Temat: Re: Usytuowanie znaków drogowych
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2024-04-03, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Konkretnie to jest to pas przeplatania. Ale pierwotnie co to miało być
    > to pewne nawet projektant nie widział - coś mu się namalowało i się
    > więcej nad tym nie zastanawiał, bo zapewne dostrzegłby że jest to
    > _absolutnie_ bez sensu, bo nie ma komu ustąpić. Więc dyskusja co autor
    > miał na myśli jest o tyle bez sensu że autor chyba jednak po prostu nie
    > myślał tworząc to dzieło:
    >
    > https://www.google.pl/maps/@52.2598243,20.9504033,3a
    ,49.7y,218.16h,89.21t/data=!3m7!1e1!3m5!1sXwXFQluGMD
    0ke0EQLD3Wkg!2e0!5s20111001T000000!7i13312!8i6656?en
    try=ttu

    No właśnie m.in. o to chodzi. Nie ma co spekulować co miał na myśli, a
    stan faktyczny jest taki, że dla mnie nie jest to pas rozbiegowy a dużo
    bardziej skrzyżowanie (doprowadzenie drogi podporządkowanej do głownej).

    --
    Marcin