  • Data: 2007-03-23 15:00:40
    Temat: Re: Ustawy dla Kowalskiego
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 23 Mar 2007 15:34:20 +0100, Jacek Wojaczyński napisał(a):

    > To to akurat wiem, ale jest różnica pomiędzy zabieraniem a kopiowaniem.
    > Większość polskiego społeczeństwa nie widzi nic złego w używaniu
    > pirackiego softu. Oryginały są za drogie w stosunku do zarobków.

    Ile używających komputery osób nie wie o tym że to piractwo?
    Zgodzę się że nie wiedzą o przestrseganiu praw autorskich
    materiałów ściągniętych z sieci. Ale co do programów to większość
    wie że to piractwo. A ściągają nie dlatego że ich nie stać na
    to ale dlatego że mają to w d*** - takie są realia więc nie dorabiaj
    ideologii do tego. W tej chwili jest tyle darmowego softu że
    nie ma takiego argumentu jak "za drogi program".

    Pozdrawiam,
    Henry