  • Data: 2013-07-04 16:58:13
    Temat: Re: Ustawa śmieciowa, współwłasność, ale nie mieszka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    n...@t...net.pl wrote:
    > Po lekturze ustawy śmieciowej mogę stwierdzić jedno:
    >
    > problem śmieci spadł na gminy.

    to juz wiemy.

    tylko rozwiazania nie ma.

    > A więc właściciele mogą osobiście lub za pośrednictwem
    > swojego zarządcy przekazać deklaracje gminie,

    no moge, ale od samych papierkow nic sie nie urodzi.

    > które są wypełniane zgodnie z ze stanem faktycznym.

    no zalozmy, albo napiszmy powinny byc.
    90% nie bedzie.

    > Gmina kontroluje sobie ten stan faktyczny (takie uprawnienia
    > ma policja).

    ciekawe jak sobie kontroluje i na podstawie jakiego przepisu prawa.

    > A więc problem śmieci to nie problem zarządców i właścicieli
    > a tylko i wyłącznie problem gmin i niech sobie robią z tym co chcą.
    > Nie interesują nas pojemniki bo to już dot. gmin.

    a tos napisał mądrość.

> [...]
    >
    > ---------
    >
    > Zastanawia mnie jedno - skąd oni wzięli te stawki,
    > które są podobne w niemal we wszystkich gminach, nie 12zł tylko 12,03zł
    >
    > No i dlaczego nie ma pozycji zwrotu za odpady zdatne do przetworzenia,
    > które właściciel może oddawać za opłatą do punktów skupu.
    >
    > Nie zdziwiłbym się gdyby po jakimś czasie powstała niemiecko-polska
    > spółka, która od początku stoi za tą ustawą i taki właściciel niemiec
    > nie dosyć, że teraz musi płacić polakom za makulaturę lub złom
    > po ustawie będzie miał za darmo a i jeszcze może wołać opłaty

    ee, nawet nie ma co komentowac, tak odstajesz od rzeczywistosci.