  • Data: 2004-08-30 18:12:27
    Temat: Re: Ustawa o języku polskim ...
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Mon, 30 Aug 2004 17:30:02 GMT, Marsjusz naskrobał(a):

    > Witajcie
    >
    > Od kiedy obowiązuje ustawa o języku polskim, w której
    > Sprzedawca ma obowiązek umieszczenie instrukcji obsługi w języku polskim.
    > ??

    jest, jest bodajże w ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumneckiej z 27 lipca 2002 - konkretnie art 3 par 1,2,5 choć nie jestem
    pewny czy juz wcześniej w KC nie było odpowienich restrykcji.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org