  • Data: 2008-11-09 16:56:40
    Temat: Re: Ustawa o jezyku Polskim
    Od: "andreas" <a...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    news:4916afbf@news.home.net.pl...

    > No cholera, 36mln narod nie moze wymusic na takich koncernadch stosowania
    > FABRYCZNYCH etykiet w tej samej technologi naniesionych?

    Nie tyle nie może co nie chce.
    Po pierwsze wtórnym analfabetom jest obojętne w jakim językie jest napisane coś
    co i tak nie planują czytać.
    Po drugie opakowanie z napisami w obcym języku świadczy o zagraniczności
    (lepszości) produktu.

    Chociaż mając parę razy kontakt z Niemcami, który planowali jakis swój produkt
    sprzedawać na polskim rynku i gdy pytali mnie, czy to prawda, że nie będzie
    problemów ze sprzedażą w niemieckich opakowaniach, odpowiadałem z poważną miną:
    "Oczywiście, że nie będzie problemów. Jestesmy przecież w Europie. Tak samo
    przecież nie byłoby problemów z polskimi opakowaniami w Niemczech. Prawda?"
    Panowie wtedy chrząkali, drapali się po głowie i dokonywali pewnych zmian w
    kalkulacji projektu.

    --
    andreas