  • Data: 2003-03-14 12:19:30
    Temat: Re: Ustawa "antyspamowa" to jakas pomylka
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > uslugodawca i uslugobiorca, o ile sie nie myle, to wedlug ustawy strony
    umowy o
    > swiadczenie uslug droga elektroniczna, czyli dostarczania dostepu do Inetu
    > (Internet Service Provider <-> odbiorca tych usług)

    Jest też definicja "świadczenia usługi drogą elektroniczną" - wykonanie
    usługi, które następuje przez wysyłanie i odbieranie danych (...), na
    indywidualne żądanie usługobiorcy, bez jednoczesnej obecności stron (...).

    Ja przez to rozumiem każdą usługę (nie tylko ISP), ale np. udostępnainie
    treści w sieci.

    > a art. 10 dotyczy ogolnie zakazu przesylania niezamowionej informacji
    handlowej
    > na poczte email...to jakby zupelnie inna sfera regulacji
    >
    > a tak na marginesie, to uzywajac terminu "spam" nie powinnismy mowic o TEJ
    > ustawie
    > no bo co to jest spam?

    Każda niezamówiona informacja handlowa jest spamem, ale nie każdy spam jest
    niezamówiona informacją handlową ;-).

    Pozdrawiam,
    BaLab