  • Data: 2007-06-14 20:44:30
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: kam <x#k...@w...pl#x> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał(a):
    > Bo? Jak mówiłem nad tym możemy dyskutować :)

    Bo jeśli już to jednostronna czynność prawna właściciela... Czy na pewno
    przebywając gdzieś za zgodą dysponenta terenu zawierasz z nim umowę? Nie
    jest to przypadkiem tylko tolerowanie Twojej obecności? Poza tym jeśli
    ma być to umowa, to natykamy się na problem skuteczności wzorca umownego
    wobec konsumenta przy braku jego doręczenia. Choć pewnie można obronić
    tezę że jest to umowa w drobnej, bieżącej sprawie.

    > Rozumiem że miałbym wymyślić prawa i obowiązki stron takiej umowy
    > nienazwanej ??

    zaczynaj... :)

    KG