  • Data: 2007-06-15 01:59:51
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson wrote:

    > Przecież już napisałem z 10 razy. Jak nie potrafisz tego zrozumieć to
    > nic na to nie poradzę.

    Sam nie wiesz, co piszesz...

    Jedyne, co ci udało się w bólach wymyślić, to bardzo słabe (z uwagi na
    obiektywną niemożność prostego stwierdzenia, kto tak na prawdę jest
    "uprawniony" w rozumieniu 193KK) uzasadnienie prawa jakiegoś rzekomego
    "właściciela terenu" do "wyproszenia" z publicznie dostępnego terenu, w
    szczególności terenu typu placówka handlowa, usługowa lub ich zbiór
    (tzw. "centrum handlowe") - gdzie to twoje uzasadnienie jest
    zdecydowanie błędne (bo wypraszanie na podstawie własnego widzimisię
    powoduje naruszenie m.in. KW).

    Na marginesie: ostatnio byłem świadkiem wypraszania przez ochronę
    centrum handlowego, którego nazwy miłosiernie nie wymienię ;) z...
    wysepki-chodnika na środku ronda na drodze publicznej. Ochroniarz bardzo
    się żalił, że dyrektorka centrum go zmusiła do działania, bo teren
    należy do nich i sobie nie życzą fotografujących. Oczywiście bezczelnie
    kłamali, bo teren należy oczywiście do państwa (droga publiczna).