  • Data: 2007-06-13 21:45:07
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Piotr Kubiak <p...@m...liamg> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > Na pewno? Czyli jak wynajmę ci mieszkanie, to potem mogę stanąć przy
    > drzwiach i decydować, kogo masz prawo przyjmować? ;->

    Skrót myślowy. Niech będzie 'posiadacz'. Ale właściciel (wynajmujący)
    również, w pewnych wypadkach (np. jeżeli najemca nie dopełnia obowiązku
    z art. 668(2) ).

    > Prywatny lokal mieszkalny to jedno. Publicznie dostępna placówka
    > handlowa/usługowa to drugie.

    Tak? A gdzie widzisz wyłączenie 'placówek handlowych' w treści art. 193
    KK? Ew. jakiś przepis szczególny? No, chyba że owe 'placówki handlowe'
    nie są ani lokalem, ani pomieszczeniem.

    > Np. odmowa wstępu do placówki handlowej to złamanie chociażby Art. 135 KW.

    Przecież pisałem, jak ustawa zezwala gdzieś być, to właściciel sobie
    może. I gdzie była mowa o odmowie wstępu? Cały czas rozmawiamy o żądaniu
    opuszczenia. Pomijam już, że w przepisie jest ukrycie towaru lub odmowa
    sprzedaży, a nie odmowa wstępu.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr Kubiak