  • Data: 2007-06-09 18:59:00
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Henry (k) pisze:

    > Ja uważam że nie mogę nikomu zabronić fotografowania w swoim mieszkaniu.

    No to nie mam więcej pytań :) Dawaj adres :)

    > Mogę conajwyżej złożyć komuś ofertę "nie fotografuj bo cię wyrzucę"

    To nie jest oferta. Ale mniejsza o to, bo widzę że cię przekonałem :)
    Pomyśl: skoro możesz wprowadzić sankcję to znaczy że zakazujesz.

    Nadto pomyśl: o to chodzi w tym wątku: właściciel zakazał fotografować,
    a skoro ktoś ten zakaz naruszył to właściciel ma prawo go wyprosić i
    naruszający zakaz ma obowiązek się do tego dostawać. Skoro nie
    dostosowuje sie to popełnia przestępstwo z art. 193 kk i policja winna
    mu zrobić krzywdę.

    > - ale jak nie przyjmie to trudno - co sfotografował to jego.

    Nikt, aby przynajmniej ja, nie twierdziłem, że właściciel ma prawo
    zrobione fotografię zabrać. Ma prawo wyprosić takiego delikwenta z
    centrum handlowego.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com