  • Data: 2007-06-08 15:57:05
    Temat: Re: Ustanawianie wlasnych regulaminow
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 08 Jun 2007 15:46:03 +0200, Johnson napisał(a):

    > A wchodząc na czyjś teren nie zawierasz z nim umowy?

    Umowa zawierana bez woli jednej ze stron? Nie widziałem czegoś takiego
    jeszcze.
    Może jeszcze powiesz że złodziej zakradający się do domu też
    zawiera umowę z właścicielem?

    > Jak nazwiesz zgodę kogoś na wejście na swój teren pod określonym warunkami?

    Nazwę ją ofertą.

    > Nie jest to umowa między wchodzącym na teren a właścicielem? Nie jest
    > przypadkiem umową o korzystanie w określonym zakresie z tej
    > nieruchomości? Tak samo jakbyś wchodził na stadion tylko by nie kasowali
    > biletów, czy do zoo, itd.
    > Jak mówisz zawieranie umów jest dobrowolne, jak nie zgadzasz się na
    > regulamin - czyli warunki korzystania z nieruchomości, to droga wolna.

    Właśnie - droga wolna - czyli wchodzę na teren centrum handlowego i robię
    zdjęcia, bo skoro nie zgadzam się na tę umowę to nie muszę się przejmować
    regulaminem.

    > Prawo własności nakazuje respektować prawa właściciela. A prawo
    > własności jest określone w prawie polskich a nie chińskim czy w
    > regulaminach.

    Prawo nakazuje też respektować wolność człowieka - art 31 Konstytucji.

    Pozdrawiam,
    Henry