  • Data: 2005-09-19 20:20:10
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Roman G. wrote:
    > Jednak pozostaje i tak cała sfera uznaniowości nauczyciela jako
    > przedstawiciela organu stosującego te przepisy i mającego wobec tego prawo
    > do dokonywania ich praktycznej wykładni oraz oceny stanu faktycznego.
    > Nazywaj to sobie widzimisie, czy jak tam chcesz. Tak czy owak poruszamy się
    > w sferze uznania administracyjnego.

    To napisz mi taką przykładową decyzję administracyjną dostarczoną
    rodzicom i mówiącą o odmowie uznania usprawiedliwienia.

    Zwykle taka decyzja powinna zaczynać się od:
    na podstawie ustawy ..... paragraf .....

    wpisz coś w miejsce tych kropek.

    Bo jak cos komuś odmawiasz to musisz mieć do tego podstawę.