  • Data: 2005-09-17 20:14:48
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:
    > Usprawiedliwienia na podst. oświadczeń (najlepiej pisemnych) rodziców,
    > prawnych opiekunów czy pełnoletnich uczniów mogą być uznawane lub nie - ale
    > wszystkie mają taką samą wagę jako oświadczenia osób pełnoletnich, zdolnych
    > do czynności prawnych. O uznaniu usprawiedliwienia decyduje w pierwszym
    > rzędzie nauczyciel przedmiotu, podczas realizacji którego nastąpiła
    > absencja. Na jego decyzję można złożyć skargę do wychowawcy lub dyrektora.
    > Dyrektor jest na terenie szkoły przedstawicielem administracji państwowej.
> [...]
    Skąd ty taką teorię wytrzasnąłeś.
    Powiedz mi na jakiej podstawie nauczyciel chemii może podważyć
    usprawiedliwienie napisane przeze mnie jako rodzica.
    Usprawiedliwienie to poinformowanie szkoły o tym, że rodzice wiedzą o
    nieobecności ucznia w szkole. I nic więcej.
    Co nauczyciel niby miałby kwestionować. Fakt tego, że wiem, że mojego
    dziecka nie było w szkole

    To co napisałeś to bzdura do kwadratu.