  • Data: 2005-09-18 00:04:12
    Temat: Re: Usprawiedliwienie nieobecności w szkole [GW]
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dgia63$ao2$1@inews.gazeta.pl witek
    <w...@g...pl.spam.invalid> pisze:

    > Z praktyki.
    Ja takoż.

    > Oczywiście. Uczniowi przysługuje skarga do dyrektora i kuratorim.
    > Wynik może być tylko jeden. Nauczyciel podważa decyzję rodziców, do
    > czego nie ma prawa.
    Nie, nie decyzję - tej faktycznie nie może podważyć, ale ja o tym nic nie
    pisałem. Czytaj bardziej uważnie. Nauczyciel może nie zaakceptować (albo -
    jesli wolisz - nie uwzględnić) usprawiedliwienia przedstawionego przez
    rodziców.

    > Szkoła nie jest od oceniania uzasadnień rodziców.
    Pewnie. Szkoła jest od ich przyjmowania albo odrzucania.

    > Niestety nie tylko moje. Wielu innych prawników również.
    Wymień tych "wielu" z nazwiska i z cytatami.

    Jotte