eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoUsprawiedliwienie do sądu karnego - nieobecność oskarżonego. › Re: Usprawiedliwienie do sądu karnego - nieobecność oskarżonego.
  • Data: 2004-02-01 20:29:22
    Temat: Re: Usprawiedliwienie do sądu karnego - nieobecność oskarżonego.
    Od: "Stasio Podróżnik na L4" <d...@p...angory.zgazeta.wnazwie.ru.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Falkenstein" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:bvjjk9$d54$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy sąd to uwzględni to nie wiem. Pamietaj tylko, ze usprawiedliwianie
    > nieobecności oskarzonego z powodu choroby jest obecnie ścisle
    > reglamentowane - Zaświadczenia lekarskie mogą teraz wystawiać tylko
    > niektórzy uprawnieni lekarze, ich listę dostaniesz w sekretariacie sądu.

    Ciekaw jestem , czy sądy są takie twarde ;)
    Mój przypadek - Nie stawiłem się bo dostałem skierowanie do szpitala ...
    poszedłem .. a tam mnie pokroili ...

    Przyczyna nieobecności - leżałem na stole operacyjnym ;)
    Czy muszę w takiej syt wysyłać na blok operacyjny któregoś z tych lekarzy,
    czy wystarczy poświadczenie kliniki, że kroili mnie danego dnia ?

    Zresztą .. to nie mój problem .. pytam, czy użyć zwrotu np :

    Pragnęusprawiedliwić nieobecność przed Wysokim Sądem (rotfl - gość niższy
    ode mnie o jakieś 20 cm) , czy unikać zaciekle wplątania się w zwrot, gdzie
    byłoby wymagane użycie temu podobnego stwierdzenia ...

    Pozdrawiam
    SP na L4