    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Usmiercenie psa
    Date: Thu, 01 Jun 2006 23:35:41 +0200

    flower napisał(a):
    > Użytkownik "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm> napisał w
    > wiadomości news:e5kd11$eha$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > wątku.
    > Mało
    > dziecko,
    >
    > A są na równi? Bo jak nie, to o co Ci chodzi? Od początku to piszę.
    > Porozmawiaj z Przemkiem, skoro jesteś taka mądra.

    chodzi mi o traktowanie w domu. Kazdy ma zakazy, nakaazy odpowiadajace
    konretnym sytuacjom to oczywiste ale zeby kogos pomijac dlatego ze jest
    psiakiem to nie u mnie.

    P.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".